reklama

Moja prvá poistná udalosť

Pondelok..stres, panika..nič nestíham..a potom sa to nejako vyrovná. Keď tu zrazu vojde ku mne do práce známa tvár, trochu vyplašená, s otázkou, koho je ten Opel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Hlavou mi preblesklo, že čo som zase vyviedla? Ale prekvapujúco chlap len zvesil hlavu, aby som išla pozrieť von. Vyjdem von, očakávam podľa jeho výrazu tváre spúšť ako po tornáde. A po dlhšej chvíli mi padla do očí preliačenina a škrabanec. Hm. Hovorím si, prečo ten stres, veď to nie je Porsche. Ja mám rada každý jej škrabanček. Aj keď ich má dosť, žiaden som jej nespôsobila ja, ak nerátam puklice, chúďatká. Jasne signalizujú, že pri pozdĺžnom parkovaní sa tlačím až veľmi k obrubníku. A tentokrát mi to bolo aj tak trt platné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stále mi nešlo do hlavy, ako sa to mohlo podariť, pretože ten džentlmen mal škodu väčšiu ako ja. A z rovnováhy ma úplne vyviedol tým, že vôbec si dal námahu zistiť, komu to auto vlastne patrí. Ozaj som asi skazená, keďže by som prisahala, že sa už nenosí poctivosť. A verte, alebo nie, ja si z toho vôbec nič nerobím. Páči sa mi, že aj niekto iný mal možno zlý pondelok, že sú ľudia, ktorým sa stávajú aj takéto veci, že človek je nie vždy pri zmysloch pri parkovaní, či šoférovaní. Môže sa to stať hocikomu, aj keď sa bijete do hrude, že vám sa to nikdy nemôže stať. Cha.

Vynára sa mi okamih zpred pár dní, keď som šla autom do hlavnej, vdiaľke som videla na semafore oranžovú, semafór vypnutý, ja zamyslená. Z myšlienok ma vytrhla nejaká krava, ktorá si to valila cez prechod rovno pred moje auto. Lenže tá krava som bola jedine ja. Chodkyňa mala zelenú a na semafóre svietila červená. Stihla som síce včas zabrzdiť, ale ten pocit mi dal do hlavy opäť veľký výkričník.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mohlo byť razom všetko inak a úprimne ľutujem ľudí, ktorí možno nestihli zareagovať skôr. A z tohto "ničoho" si ťažkú hlavu nerobím. Keby sa to stalo mne, možno by som bola šibnutá blondína, čo nevie parkovať. Ale je mi to jedno. Cením si, že existujú správni ľudia a že tie škrabance sú na kope šrotu, a nie na mne :).

Juliana Beláková

Juliana Beláková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý miluje svojich priateľov, rada relaxujem a pritom ma baví môj hektický život...Som škorpión, a to typický a som na to hrdá...Snažím sa robiť veci dôsledne...Mám rada slnko,festival Pohoda a som šťastná, že život ma má rád... Zoznam autorových rubrík:  VzťahyKaždodenné veciNázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu