reklama

Nová doba alebo Späť na blogu...

V plnom pracovnom nasadení pípne sms. Katka. Pár rokov sme sa nevideli, len sme si vymenili pár mailov a napísali si vždy, keď jedna z nás mala nejaký sviatok. V sms stálo, že sa dopracovala nejakou náhodou k môjmu blogu a k tomu samé pozitíva. Večer som letela na počítač, vyhrabala kdesi medzi záložkami adresu a začala som čítať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Môj život sa mi začal pomaly premietať pred očami, články vyjadrovali úplne presne, ako som sa cítila vtedy a presne tak som sa cítila aj teraz, po ubehnutých pár rokoch, čo môj blog upadol takmer do zabudnutia. Len tak z nostalgie som dala moje články zdieľať na prísne tajnej sociálnej sieti a ... Stal sa malý zázrak. Priatelia komentovali, lajkovali a doslova ma prinútili vrátiť sa k písaniu. Teda, niežeby som nechcela. Skrátka som sa nevedela dopátrať k môjmu heslu, až som celkom zabudla, že som niekedy mala svoj blog, ktorý som väčšinou aj tak venovala "mojim" ľuďom, a mnohí sa v ňom možno nájdu až teraz. Takže tento článok patrí hlavne im, lebo, veď o kom by som tak písala, keby nie o "nich".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za ten čas sa mnohé zmenilo, veľa priateľov sa vytratilo po špičkách z môjho života. Ale nejaký dobrý anjel zariadil, že prišli noví, rovnako skvelí (ak nie viac), pri ktorých som sa znova niečo mohla naučiť a ktorí mi dávajú tak veľa, až niekedy nechápem. Načo mená. Načo skutky. Oni vedia. Ja nezabudnem.

Mám pocit, že toľko toho chcem napísať. Ale budem si to šetriť na ďalšie dni, nech Vám robím radosť častejšie. Dnes asi aj tak nie je môj deň, lebo pred chvíľou dal osud opäť niekomu môjmu blízkemu pocítiť, aký vie byť nefér. A preto. Klišé. Užívajte a vychutnávajte chvíle so svojimi NAJbližšími. Aby potom už nebolo neskoro. (venované aj Tebe, M., ale aj jednej osobe, ktorá si to aj tak neprečíta a asi to ani nikdy nepochopí).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako by povedal môj Hirax. "Buďte šťastní".

Juliana Beláková

Juliana Beláková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý miluje svojich priateľov, rada relaxujem a pritom ma baví môj hektický život...Som škorpión, a to typický a som na to hrdá...Snažím sa robiť veci dôsledne...Mám rada slnko,festival Pohoda a som šťastná, že život ma má rád... Zoznam autorových rubrík:  VzťahyKaždodenné veciNázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu