reklama

Zmena plánu

Chcela som, aby bol tento článok iný, výnimočný. Asi preto som začala písať na papier. Ako kedysi. Premýšľala som, o čom bude. Cestou z práce. Pôvodne mal byť o ženách, o ich radostiach i starostiach. O tom, ako sa chceme páčiť, ako chceme byť dokonalé, usmiate a šťastné. Aj keď okolnosti občas nie sú na smiech.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Zrazu som sa uprostred myšlienky strhla. Oproti mne sa vyrútil štekajúci pes, veľký asi ako detská topánka. Už už sa mi išiel zahryznúť do nohy (keby aspoň dočiahol), a ja som už už chystala na odkop, keď sa vynoril majiteľ a malého nerváka spacifkoval. Ešteže tak. Mám rada psy, ale malé a hlúpe neznášam.

Vykračujem si ďalej a znova prelaďujem na tému ženy. Stretám otca a syna na prechádzke, pričom synček sa vozí na skejte. Neskôr si vymenia úlohy a tentokrát sa snaží skejbordovať tatko. Chlapček, vidiac jeho nešikovnosť, sa chytá za hlavu a urputne mu vysvetľuje, ako prekonáva prekážky na chodníku. Bol na nich taký krásny pohľad, že po pár sekundách som si uvedomila, že sa po nich usmievam ako pripečená a oni na mňa tiež. Hneď mi vyšlo slniečko, aj keď vonku bolo zamračené. Asi nie je nič milšie, ako vidieť otca a dieťa, ako spolu trávia čas a naplno si to vychutnávajú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračujem v ceste a už takmer pri dome stretám chalana, ktorý býva oproti v dome. Stretávala som ho dennodenne na prechádzke s malým čiernym psom. Za ten čas psíkovi celkom ošedivela tvár. A dnes ho stretávam znova, no nie však so zvieracím miláčikom, ale s človekom. S malým človekom. S dievčatkom. Zastavuje a oprašuje jej tými drsnými dlaňami svetrík zababraný od keksíka. Krása. Povedala som si, že ženám venujem iný článok, aj keď oni si zaslúžia obdiv. A mnohokrát.

Tento článok patrí chlapom, ktorí sú oddaní a svoju rodinu milujú nadovšetko. Varia a upratujú, starajú sa s láskou o deti. A ani netušia, akí sú pri tom sexi.

Juliana Beláková

Juliana Beláková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý miluje svojich priateľov, rada relaxujem a pritom ma baví môj hektický život...Som škorpión, a to typický a som na to hrdá...Snažím sa robiť veci dôsledne...Mám rada slnko,festival Pohoda a som šťastná, že život ma má rád... Zoznam autorových rubrík:  VzťahyKaždodenné veciNázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu