reklama

Som tu...a verím

Aj keď skončili voľby a ja som kvôli nim prehrala fľašu fernetu. Asi som verila v niečo nadpozemské. Napriektomu, verím v to aj na ďalej. Verím, že ľudia majú svoju pravdu, aj keď ju občas nechcem počúvať. Verím v lásku, priateľstvo, verím svojej rodine, hoci občas sklame. Stále mám dôvod veriť. Lebo vždy je niečo. Niečo, čo ma prinúti zmeniť svoj názor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nie som naivná, aj keď naivita je všade okolo mňa. Žijem realitou, aj keď občas uletím ďaleko do budúcna. Zistila som, že teraz nedokážem riešiť to, čo bude. Kedysi som mala pocit, že to dokážem zmeniť, teraz však nie. Som tu a nech chcem akokoľvek veľmi, nebudem tam. Príliš som sa zaoberala svojimi myšlienkami, a prišla som na to, že to nikam neviedlo. Že veci (síce nie všetky), sa vedia vyriešiť aj samé. Fakt. Úplne bez mojej pomoci. Aj keď je tu stále tá prekliata neistota, čo bude.

Ale teraz na to kašlem. Kašlem na všetko, čo ma zneisťuje, divné myšienky púšťam von z hlavy, a neriešim. A ako mi je dobre. Mám svoj svet. A tam všetko funguje. Mám pred sebou pár snov, ktoré si splním, aj keby čo bolo. Ale čo sa týka vzťahov a kamarátstiev, bez tých to nejde. Možno si niektoré nepripúšťam, iné púšťam z hlavy, ale takto mi je dobre.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vychutnávam si to a stále verím...

Juliana Beláková

Juliana Beláková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý miluje svojich priateľov, rada relaxujem a pritom ma baví môj hektický život...Som škorpión, a to typický a som na to hrdá...Snažím sa robiť veci dôsledne...Mám rada slnko,festival Pohoda a som šťastná, že život ma má rád... Zoznam autorových rubrík:  VzťahyKaždodenné veciNázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu