reklama

Človek so srdcom...

V práci, ktorej sa venujem, spoznám veľa ľudí. Veľa osudov. Mnohokrát sa z nich poučím a mnohokrát si poviem, či by som taký nápor nešťastia zvládla. Spoznala som veľa ľudí. Ľudí, ktorí sa tvária, že navonok žijú obyčajný život, ktorí si ma nepustia k telu. Ľudí, ktorí žijú pre seba, ale aj tých, čo sa vedia rozdať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vďaka mojej práci som stretla pár ľudí, ktorých, mám pocit, akoby som ich poznala celý život. Otvorili mi svoje srdce a ja som pochopila, že niekedy človek musí trpieť, aby bol neskôr šťastný. Spoznala som ženu, ktorá prišla o svojho jediného syna, teraz spoznala dievča, ktoré stratilo celú rodinu, a je jej ako vlastná.
Spoznala som ženu, ktorej muž si vzal život, lebo bol alkoholik a nechal ju samú s deťmi. Odišla zo svojej krajiny a spoznala muža, ktorý by jej zniesol aj modré z neba. Spoznala som ženu, ktorej sa celá rodina otočila chrbtom, len preto, že jej nebohý otec zanechal byt. Teraz má tesne pred svadbou.
Skrátka mám pocit, akoby niekto tam hore veľmi dobre vedel, čo robí. Akoby si ľudia mali to skutočné šťastie zaslúžiť. A akoby ľudia ako ja, mali prísť na to, čo sú malichernosti a čo sú vážne veci.
Preto ďakujem, že som mala tú možnosť...

Juliana Beláková

Juliana Beláková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý miluje svojich priateľov, rada relaxujem a pritom ma baví môj hektický život...Som škorpión, a to typický a som na to hrdá...Snažím sa robiť veci dôsledne...Mám rada slnko,festival Pohoda a som šťastná, že život ma má rád... Zoznam autorových rubrík:  VzťahyKaždodenné veciNázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu