reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juliana Beláková

Juliana Beláková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý miluje svojich priateľov, rada relaxujem a pritom ma baví môj hektický život...Som škorpión, a to typický a som na to hrdá...Snažím sa robiť veci dôsledne...Mám rada slnko,festival Pohoda a som šťastná, že život ma má rád... Zoznam autorových rubrík:  VzťahyKaždodenné veciNázorySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ľudia

Juliana Beláková

Ľudia

Človek? Osoba, ktorá cíti, myslí, miluje, klame, ide si za svojim, ubližuje, pomáha, závidí, odsudzuje,...Chodí po svete, hľadá zmysel života a veci, ktoré ho napĺňajú. Venuje sa aktivitám, ktoré ho bavia i nebavia. Miluje svoju rodinu, stále sa učí nové veci, rozvíja sa, býva i náladový, usmievavý, zachmúrený,...

  • 26. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 796x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu