reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juliana Beláková

Juliana Beláková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý miluje svojich priateľov, rada relaxujem a pritom ma baví môj hektický život...Som škorpión, a to typický a som na to hrdá...Snažím sa robiť veci dôsledne...Mám rada slnko,festival Pohoda a som šťastná, že život ma má rád... Zoznam autorových rubrík:  VzťahyKaždodenné veciNázorySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Čítam a chcem byť lepšia...

Juliana Beláková

Čítam a chcem byť lepšia...

Často premýšľam. Nad čím? Väčšinou nad ľuďmi. Bohužial sa nedokážem tváriť, že ľudská hlúposť sa ma netýka. Neviem pochopiť, ako môžu len tak niekam prísť s úmyslom niekomu pekne znepríjemniť život. Nechápem, prečo sa zaoberajú životmi druhých a pri tom schovávajú len vlastné nedostatky. Čítam jednu knihu, ktorá ma v sebe ukrytú neskutočnú pravdu. Má mi pomôcť pochopiť týchto ľudí, nesúdiť ich. Niekedy je to veľmi ťažké, lebo s ľuďmi pracujem, ale viem, že keby sa naučím žiť podľa tej knihy, mala by som to oveľa jednoduchšie.

  • 14. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 600x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu