reklama

Ako som po sto rokoch navštívila Banícky jarmok

V práci som prekvapujúco skončila už o druhej. A v piatok, no neuveriteľné. Mojej kolegyni padla tiež, tak sme sa vybrali na jarmok, ktorý sa odohrával asi 10 metrov od nášho pracoviska. Ja naladená na burčiak, ona na kolotoče.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Prefrčali sme stánky s kadejakým tovarom, od vypchatých vyhrávajúcich zvieratiek až po super krájače na zeleninu a na ich konci sa na nás doširoka usmievali kolotoče. Veľa kolotočov. Mne zakvílil žalúdok, ale keď som sa pozrela pozrela na Zuzičku, ako jej iskria oči, nebolo cesty späť. Brali sme ich hneď od začiatku, rad za radom. Najprv som sa smiala, ale potom mi už až tak smiešne nebolo. Ani na autíčkach sa môj žalúdok nechcel upokojiť. Tak razom som zavrhla aj myšlienku na burčiak. Našťastie všetko ostalo, kde malo, a ja som sa išla zregenerovať domov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Večer, celá šťastná, že žijem, si sedím s vyloženými nohami, keď mi zvoní telefón a volá moja kamoška, že sú na jarmoku a viac mi nebolo treba. O 20 minút som už bola v dave, o ďalších pár minút s burčiakom v ruke, potom som musela okoštovať ešte aj medovinku, lebo sa značne ochladilo. A v dobrej atmosfére sme sedeli pri stánku s ešte lepším vínkom a smiali sme sa a rozprávali. Kamarátka s náležitým šarmom prinútila svojho frajera, aby jej na etapy doniesol perníček, lízatko a potom ešte aj balónik. Tak sme boli už úplne šťastné. V pozadí hrala celkom dobrá dychovečka, ktorá nás príjemne naladila a my sme sa radšej pobrali na byt.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na druhý deň som očakávala vzácnu návštevu z Bratislavy. Ako by to bolo, keby opäť nezavítame na Banícky jarmok. V rýchlosti sme prebehli stánky, ja už automaticky s balónikom od môjho milého, odbehli sme do kina a niečo zjesť a opäť sme sa ocitli v spoločnosti kovových konštrukcií, čínskeho oblečenia a vôní od výmyslu sveta. Trdelník, cukrová vata, medovina, burčiak a do toho pečené klobásky. No jedna radosť! Niekoľko ľudí už pritiahla gravitácia a my sa presunuli do sekcie kolotočov. Chlapci nám vystrelili ružičky (koľká romantika) a pri jednej hre sme ešte vyhrali plyšáky a dokonca aj fľašu ružového vína. Koľkokrát bola prevarená na tom slnku, vám neviem povedať. Ale radosti bolo za fúrik. Ako nám bolo na autíčkach, nemusím ani opisovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento krásny deň sme zavŕšili tragickou udalosťou. Po celodennom prosíkaní som donútila kamarátkinho priateľa, nech jej konečne kúpi nejaký balónik. A on išiel. Nat ho mala na ruke presne 3 minúty a 16 sekúnd. Uletel. Už sa tešíme o rok...

Juliana Beláková

Juliana Beláková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý miluje svojich priateľov, rada relaxujem a pritom ma baví môj hektický život...Som škorpión, a to typický a som na to hrdá...Snažím sa robiť veci dôsledne...Mám rada slnko,festival Pohoda a som šťastná, že život ma má rád... Zoznam autorových rubrík:  VzťahyKaždodenné veciNázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu