reklama

Ako vidím voľby prezidenta ja...

Hneď na začiatku verejne priznávam, že do politiky sa miešam nerada. Nie je to moja parketa, napriektomu ma táto téma zaujala. Najmä v poslednej dobe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tento článok je vôbec môj prvý pokus, čo sa politiky týka. Vlastne nie tak politiky, ako tohtoročných prezidentských volieb. Zaregistroval ich snáď každý, napriektomu mnohí v mojom okolí zaujali neutrálny postoj. Voliť nepôjdu. Iste, nebudem tu teraz nikoho presviedčať, je to ich voľba.

Ak však niečo chceme zmeniť, mali by sme aspoň vyjadriť svoj názor. Nevzdávať sa, že môj hlas predsa nemôže nič zmeniť. Mnohí povedia, že ich politika netrápi. Je to nezmysel. Pretože to, ako funguje, vplýva na každého jedného človeka, ktorý tu žije. Všade naokolo počuť hromženie na politických predstaviteľov, na ich majetky, služobné cesty za naše peniaze. Keď však nejdem voliť, znamená to, že mi je to jedno. A ja vidím, že nie je.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chápem znechutenie ľudí sa o čokoľvek pokúšať, avšak voľbou prezidenta môžme zmeniť aspoň niečo. Aj keď ako jednotlivec nemá až také veľké právomoci, ako by sme chceli, mal by aspoň vedieť reprezentovať našu krajinu. V zásadných otázkach sa vyjadrovať priamo a nie neutrálne, alebo tak, ako mi niekto napíše. Mal by mať predovšetkým vlastný úsudok.

Môj článok má za úlohu jediné. Aby ste išli voliť, napriekvšetkému. Koho? Stačí si trošku preklikať sme.sk a názor si určite vytvoríte. Ak si po prečítaní tohto článku povie aspoň jeden človek - "ja to predsa skúsim zmeniť" , tak splnil svoj účel. Tak do toho...

Juliana Beláková

Juliana Beláková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý miluje svojich priateľov, rada relaxujem a pritom ma baví môj hektický život...Som škorpión, a to typický a som na to hrdá...Snažím sa robiť veci dôsledne...Mám rada slnko,festival Pohoda a som šťastná, že život ma má rád... Zoznam autorových rubrík:  VzťahyKaždodenné veciNázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu