reklama

Jesenné myšlienky

Jeseň. Prichádza ako tretia v poradí. Táto priečka nie je veľmi výhodná, nakoľko leto má oveľa viac fanúšikov. Milovníci slnka hromžia, smrkajú do premočených vreckoviek, letné žabky vymenia za gumáky. Bezcieľne sa potulujú mestom skrytý pod veľkými dáždnikmi, modlia sa, nech je už leto. Pre mňa má každé ročné obdobie svoje čaro.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja sa priznám, patrím k slniečkarom. Tiež si občas ponadávam, keď sa slnku nechce vykuknúť už dobrých pár dní spoza sivých oblakov. Celé dni trávim zavretá v práci alebo v izbe, s očami baseta vykúkam z okna, či už tá žltá guľa konečne nedostala rozum a nevyšla na pódium. A ak sa tak stane, stojí to za to. Šedý deň sa razom zmení na farebný svet, stromy sa odejú do krásnych šiat, ľudia sa nevedomky začnú usmievať, zložia tie smiešne konštrukcie na ochranu pred dažďom a negatívne myslenie sa vytratí kamsi do neznáma.
Prechod medzi týmito obdobiami bol tohto roku dosť krutý, ale tvárim sa, že som na to už zabudla. Babie leto vie vymazať zlé spomienky. Len sa letmo preorientujem z kofoly na čaj a horúce kakao, letné tielka odložím do zabudnutia, štýl "na boso" zmením na teplé ponožky. Čas strávený vonku sa o niečo minimalizuje, ale tie prechádzky, aj keď len občas, sú prekrásne. Vzduch vonia dažďom (alebo, ako by moja Nicole povedala, dážďovkami), mokré listy sa lepia na topánky a musíte sa prechádzať, lebo všetko je mokré a nemáte si kam sadnúť. Našťastie.
Jeseň nosí dve masky. Škaredú, i peknú. Je na nás, či sa budeme mračiť, alebo či si vychutnáme jej krásy. Tak všetci slniečkari, otvorte oči a vnímajte svet okolo nás!

Juliana Beláková

Juliana Beláková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý miluje svojich priateľov, rada relaxujem a pritom ma baví môj hektický život...Som škorpión, a to typický a som na to hrdá...Snažím sa robiť veci dôsledne...Mám rada slnko,festival Pohoda a som šťastná, že život ma má rád... Zoznam autorových rubrík:  VzťahyKaždodenné veciNázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu